fredag 30 december 2011

Coola vuxna!

Hej igen! Nu har jag varit i stallet! Jag kom hem lite sent för jag stannade i stallet och kollade på när det var en "tävling" mellan vuxna och barn. Men innan jag berättar om det ska jag beskriva min privatlektion. Jag red Stellan (det vet ni, men i alla fall) och vi hoppade! Det var jättekul, det tyckte nog Stellan också, för hon drog väldigt mycket och ville inte anpassa sina galoppsprång alls till hindren. Men det gick ju!
På den lilla "tävlingen" så var det tre barn och tre vuxna. Det var någon barn och förälder aktivitet! Det gick ut på att man skulle rida en bana utan hinder på tid. De flesta vuxna hade ridit ett par år, men det var en vuxen som lutade sig jättemycket framåt, det såg både kul och coolt ut. Det såg ut ungefär som om han red i världens brantaste uppförsbacke!:))

Ja, det var väl allt, ses imorgon! (Jag veeet! Jag glömde bilden på katten, men här kommer en bild på en gris istället!)
Thea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar