torsdag 29 december 2011

förlåt!

Hej allihopa!
Jag ursäktar mig tusenfalt för att jag inte har uppdaterat! Det har varit så mycket... Nej! Jag ska inte dränka mig i skuldkänslor:) Allt är ju bra!

Nåväl... vad har hänt nu då... Jo! Jag har blivit avkastad av min lilla älskling Germa. Eller, avkastad är kanske inte det rätta ordet.Jag ramlade faktist av. Det började med att Räddharen( :D) Sígnorita blev rädd för något, och så skenade hon och Germa. Maya (som red Signorita) ramlade av, men det såg jag inte. Germa skenade tvärs genom ridhuset, skrämde upp Donovan och Picasso som drog iväg. Då följde Germa såklart efter de, men svängen blev lite väl snäv, så jag flög av åt andra hållet, landade på huvudet, sträckte nacken och ryggen och blev yr så att jag inte fick galoppera mer. Dessutom fick jag torv i munnen! Alltså var inget Germas fel!

Det har varit julafton (tror inte att någon har missat det, men ändå!). Jag och min lillasyster fick en katt! Den är liten, grå och ursöt!!! Den ska heta Atlas (som en kartbok!) Den kommer den 6 januari. Bild kommer.

Ja, det var väl allt! Ses!
Thea

Ps. Om ni vill kan ni även kolla in min bildblogg! Klicka här!!!Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar